Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59314
Название: SMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 року
Другие названия: SMM for business: current trends of 2019
Авторы: Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Ключевые слова: SMM
бізнес
сучасність
тренди
соціальні мережі
modern trends
business
modernity
trends
social networks
modern trends
Дата публикации: 2019
Издательство: National Institute of Economic Research
Библиографическое описание: Шевченко А.В. SMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 року / А.В. Шевченко // International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings. - National Institute of Economic Research. - Batumi, Georgia, 2019, - 244 p. - P. 30-32
Краткий осмотр (реферат): Бізнес великими і впевненими кроками йде в онлайн: сьогодні практично будь-яка компанія має свій сайт. Багато компаній просуваються в інтернеті за допомогою SEO або контекстної реклами, але просувати бізнес в соціальних мережах пробують далеко не всі, а роблять це з розумом ще менше представників бізнесу.
Business is going online with big and confident steps: today almost any company has its own website. Many companies promote themselves on the Internet with the help of SEO or contextual advertising, but not everyone tries to promote their business in social networks, and even fewer business representatives do it wisely.
Описание: Соціальні мережі сьогодні дуже популярні. Це не дивно, адже соціальні мережі дають можливість швидко обмінюватися повідомленнями, цікавою інформацією, подіями, опубліковувати фото і відео, вони є загальнодоступними і легкі у використанні. Соціальні мережі є прекрасним рекламним полем для бізнесу. При правильному використанні тієї чи іншої соціальної мережі, можна не тільки підвищити продажі і впізнаваність бренду, але й вивести абсолютно нове ім'я на ринок певної ніші. Social networks are very popular today. This is not surprising, because social networks provide an opportunity to quickly exchange messages, interesting information, events, publish photos and videos, they are publicly available and easy to use. Social networks are an excellent advertising field for business. With the correct use of one or another social network, it is possible not only to increase sales and brand recognition, but also to bring a completely new name to the market of a certain niche.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59314
ISBN: 978-99-41956-51-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Шевченко.pdfТези528.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.