Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59659
Назва: Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу
Автори: Лисенко, І.В.
Ключові слова: цифровізація маркетингових процесів
електронна комерція
онлайн-продаж
персоналізація
автоматизація
багатоканальний маркетинг
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лисенко І.В. Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с. 451-454
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено сучасний стан розвитку цифровізації процесів маркетингу, а також певні проблеми при їх впровадженні. Стрімкий розвиток цифрових технологій суттєво впливає на поточний стан цифровізації маркетингових процесів, який характеризується широким використанням цифрових інструментів та інновацій для підтримки підприємництва. Багато компаній перемістили свої маркетингові бюджети на цифрові канали, оскільки споживачі все частіше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг і здійснення покупок. Зміна поведінки споживачів та швидкий розвиток технологій призвели до значного прискорення цифровізації маркетингових процесів
Опис: Список використаних джерел: 1. Україна 2030Е – країна з розвинутою цифровою економікою https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html#6-2-5 2. Розпорядження КМУ від 17 січня 2018 р. №67-р «Про схвалення Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018–2020 роки та затвердження плану заходів щодо її реалізації» 3. «Цифрова адженда України – 2020 («Цифровий порядок денний – 2020)», - ГС «ХАЙ-ТЕК ОФІС УКРАЇНА», 2016 4. Лисенко І.В., Отчиченко Є.С. Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: Зб. Матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет конференції [Електронний ресурс]. – Київ : КНЕУ, 2022. 168 с. С. 26-28. 5. Матюшко В.І. Аналітичне дослідження. Широкосмуговий доступ до Інтернету в Україні: стан та перспективи. - Intel, 2012, 146 стор. 6. Концепція АППАУ «Національна стратегія Індустрії 4.0» https://appau.org.ua/publications/pidgotovka-zvitu-po-strategiyi-industriyi-4-0/ 7. Chrisos, M. (2018) The impact of digital technology on marketing strategies, Journal of Applied Business and Economics, т. 20(5), с. 41-50. 8. Puthussery, A. (2017). Digital marketing: An overview. International Journal of Management, Technology, and Social Sciences (IJMTS), 2(1), 50-60. 9. McKinsey & Company. (2020). The COVID-19 recovery will be digital: A plan for the first 90 days. Retrieved from https://www.mckinsey.com/business functions/risk/our-insights/covid-19-implications-for-business# 10. Lysenko I.V. The role of innovation in the marketing activities of enterprises. Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, 1 грудня 2021 р. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК». 2021. 278 с. С. 128-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59659
Розташовується у зібраннях:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко І.В..pdfТези2.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.