Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59714
Название: Професійна мотивація як чинник самоактуалізації викладача
Другие названия: Professional motivation as a factor of teacher self-actualization
Авторы: Тягур, Любомира Миронівна
Tiahur, Liubomyra
Ключевые слова: самоактуалізація
самореалізація
професійна діяльність
професійної траєкторії розвитку педагога
self-actualization
self-realization
professional activity
professional development trajectory of a teacher
Дата публикации: апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Тягур Л.М. Професійна мотивація як чинник самоактуалізації викладача / Л. Тягур // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 146-148
Краткий осмотр (реферат): В умовах реформування вищої освіти професійна діяльність викладача містить інформаційну складову, здійснюється в складних психологічних умовах та вимагає постійного самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації та самоактуалізації. Професійна діяльність викладача всіх рівнів вищої освіти потребує високої мотивації, постійного розвитку пізнавального інтересу, розкриття та активне використання власного психологічного ресурсу. Особливої актуальності і практичного значення набуває вивчення психологічних чинників самоактуалізації викладача, професійних мотивів та їх ієрархії, які впливають на ефективність формування індивідуальної професійної траєкторії розвитку педагога.
In the context of higher education reform, the professional activity of a teacher contains an information component, is carried out in difficult psychological conditions and requires constant self-improvement, self-development, self-realization and self-actualization. The professional activity of a teacher at all levels of higher education requires high motivation, constant development of cognitive interest, disclosure and active use of their own psychological resources. Of particular relevance and practical importance is the study of psychological factors of teacher self-actualization, professional motives and their hierarchy. hierarchy that affect the effectiveness of the formation of an individual professional trajectory of a teacher's development.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59714
ISBN: 978-617-8016-77-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЯГУР.pdfТези615.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.