Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59734
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSteniakin, Ivan-
dc.contributor.authorСтенякін, Іван-
dc.date.accessioned2023-06-05T13:15:37Z-
dc.date.available2023-06-05T13:15:37Z-
dc.date.issued2023-04-04-
dc.identifier.citationSteniakin, I. Enhancing airline operations with AI-powered CRM: current challenges and future opportunities // Polit. Challenges of science today : Abstracts of XXIII International conference of higher education students and young scientists. – K.: NAU, 2023. P. 33-34uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59734-
dc.description1. Davenport, T. H., & Ronanki, R. (2018). Artificial intelligence for the real world: Don't start with moon shots. Harvard Business Review, 96(1), 108-116. 2. Verhagen, W. J., & van Dolen, W. M. (2011). The influence of online store beliefs on consumer online impulse buying: A model and empirical application. Information & Management, 48(8), 320-327. 3. Bachir, S. (2021). THE EVOLUTION OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE DIGITAL AGE AND ITS IMPACT ON BANKS. The EUrASEANs: Journal on Global Socio-Economic Dynamics, (3(28), 50-63. https://doi.org/10.35678/2539-5645.3(28).2021.50-63 4. Ransome Epie Bawack (2021). Artifcial intelligence in E Commerce: a bibliometric study and literature review. https://doi.org/10.1007/s12525-022-00537-zuk_UA
dc.description.abstractIn today's highly competitive airline industry, airlines are constantly seeking ways to improve their operations and provide a better customer experience. One way that airlines can achieve this is by leveraging the power of artificial intelligence (AI) in their customer relationship management (CRM) systems. This article will explore the current challenges and future opportunities of enhancing airline operations with AI-powered CRM.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасній висококонкурентній індустрії авіаперевезень авіакомпанії постійно шукають способи покращити свою діяльність і забезпечити кращий досвід обслуговування клієнтів. Один із способів досягти цього авіакомпаніями — використовувати потужність штучного інтелекту (AI) у своїх системах управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). У цій статті розглядатимуться поточні виклики та майбутні можливості вдосконалення діяльності авіакомпаній за допомогою CRM на основі штучного інтелекту.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectairlineuk_UA
dc.subjectCRMuk_UA
dc.subjectAIuk_UA
dc.subjectNLPuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectобробка природної мовиuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectпасажириuk_UA
dc.subjectвантажіuk_UA
dc.titleEnhancing airline operations with AI-powered CRM: current challenges and future opportunitiesuk_UA
dc.title.alternativeПокращення діяльності авіакомпаній за допомогою CRM на основі штучного інтелекту: поточні виклики та майбутні можливостіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc656.71uk_UA
Располагается в коллекциях:Політ. Організація перевезень і управління на транспорті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Політ2023_ОПУТ_Steniakin.pdf357.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.