Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59820
Название: Освітньо-інформаційне середовище ЗВТО як осередок становлення сучасного фахівця
Другие названия: Educational and information environment of a higher technical education institution as a center for the formation of a modern specialist
Авторы: Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika
Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна
Khomenko-Semenova, Lesia
Ключевые слова: освітнє середовище
освітньо-інформаційне середовище
цифрове технологічне середовище
професійні компетенції
educational environment
educational and information environment
digital technological environment
professional competencies
Дата публикации: апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кокарєва А.М., Хоменко-Семенова Л.О. Освітньо-інформаційне середовище закладу вищої технічної освіти як осередок становлення сучасного фахівця / А. Кокарєва, Л. Хоменко-Семенова // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 53-56
Краткий осмотр (реферат): Головна вимога до випускників сьогодні полягає в тому, що рівень їх компетентності повинен відповідати професійним вимогам, що висуваються державою та роботодавцями й зумовлені потребами технічного розвитку. Цифрове технологічне середовище створює нові форми взаємодії, нові ролі та функції соціальних інститутів. Випускники зобов’язані не тільки мати професійні компетенції, але також потрібно бути готовим до здійснення організаційної й управлінської діяльності, оскільки ця діяльність необхідна для подальшого успішного професійний розвиток і кар’єрного зростання.
The main requirement for graduates today is that their level of competence must meet the professional requirements set by the state and employers and driven by the needs of technological development. The digital technological environment creates new forms of interaction, new roles and functions of social institutions. Graduates are required not only to have professional competencies, but also to be prepared to carry out organizational and managerial activities, as these activities are necessary for further successful professional development and career growth.
Описание: Список використаної літератури: 1. E. Luzik, L. Khomenko-Semenova, A. Kokareva, О. Hurska (2018). University education innovative models in Ukraine: foreign experience. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, 13(2), 19-26. (у фаховому виданні, входить до наукометричної бази даних Index Copernicus). 2. Kokareva A., Khomenko-Semenova L., Lytvynchuk N. Innovative edukational models: comparative characteristics // Danish Scientific Journal. – 2019. – № 21. – Р. 64-69.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59820
ISBN: 978-617-8016-77-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОКАРЄВА Анжеліка, ХОМЕНКО-СЕМЕНОВА Леся.pdfТези512.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.