Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFan, Longgang-
dc.contributor.authorФань, Лунган-
dc.date.accessioned2023-06-19T08:29:02Z-
dc.date.available2023-06-19T08:29:02Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationFan L. Numerical simulation of laser shock peening of aircraft engine gears. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 75 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59860-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Закієв Вадим Ісламовичuk_UA
dc.description.abstractThis master thesis is dedicated to determination of laser shock peening optimal parameters for aircraft engine gears surface layers strengthening. In the work was used Abaqus software for numerical simulation of the laser shock peening hardening effect in order to find the most rational laser parameters, Pro E software for building a gear model, theoretical principles substantiation of laser shock peening application for aviation gears strengthening. Finite element modeling showed that the laser shock peening technique can be effectively applied to strengthen the aircraft engines gears surface layers and increase their service live and durability.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена визначенню оптимальних параметрів лазерної обробки для зміцнення поверхні зубчастих коліс авіаційних двигунів. В роботі використано програмне забезпечення Abaqus для чисельного моделювання ефекту лазерного зміцнення з метою пошуку найбільш раціональних параметрів лазера, програмне забезпечення Pro E для побудови моделі зубчастого колеса, динамічний явний та статичний неявний алгоритми для аналізу закону розподілу полів залишкових напружень та обґрунтувано теоретичні засади використання лазерної обробки для зміцнення авіаційних зубчастих передач. Моделювання методом скінченних елементів показло, що методика лазерної обробки може бути ефективною застосована для зміцнення поверхневих шарів зубчастих передач авіаційних двигунів для підвищення їх ресурсу та довговічності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectlaser shock peeninguk_UA
dc.subjectengine gearsuk_UA
dc.subjectsurface layeruk_UA
dc.subjectstrengtheninguk_UA
dc.subjectfinite element analysisuk_UA
dc.subjectnumerical simulationuk_UA
dc.subjectлазерна обробкаuk_UA
dc.subjectзубчасті колесаuk_UA
dc.subjectповерхневий шарuk_UA
dc.subjectзміцненняuk_UA
dc.subjectметод скінченних елементівuk_UA
dc.subjectчисельне моделюванняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleNumerical simulation of laser shock peening of aircraft engine gearsuk_UA
dc.title.alternativeЧисельне моделювання лазерної ударної обробки шестерень авіаційних двигунівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_FanLonggang.pdfMaster thesis2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.