Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59906
Назва: Інтернет-реклама в маркетингу туристичного регіону
Автори: Степаненко, Маргарита Володимирівна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
інтернет-реклама
туристичний маркетинг
бренд регіону
туристичний бренд
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Степаненко М.В. Інтернет-реклама в маркетингу туристичного регіону. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 59 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена аналізу сучасного стану використання інтернет-реклами в діяльності туристичного регіону, виявлення проблем та подальших перспектив розвитку. В дослідженні окреслено поняття інтернет-реклами та визначено її роль в сфері туризму. Оцінено сучасний стан використання інтернет-реклами в сфері туризму та в обраному регіоні (Львівський туристичний регіон). Запропоновано заходи для ефективнішого використання інтернет-реклами в маркетингу туристичного регіону
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. е. н., доц. Беркова Оксана Петрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59906
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_242_Б_Степаненко М.pdf2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.