Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59919
Назва: Створення соціальної реклами на патріотичну тематику
Автори: Ніколаєнко, Дарина Валеріївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
реклама
цільова аудиторія
соціальна реклама
комунікація
просування
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ніколаєнко Д.В. Створення соціальної реклами на патріотичну тематику - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика".- Національний авіаційний університет. - Київ, 2023.- 67 с.
Короткий огляд (реферат): Розробка рекламної кампанії «Збережи спокій – допоможи захищати країну» у соціальній мережі Інстаграм є дуже актуальною для України. У зв'язку зі російсько-українською війною необхідно залучати якомога більше людей до підтримки Збройних Сил України, які відстоюють наші землі. Соціальна мережа Інстаграм займає провідне місце серед інших соціальних мереж за кількістю активних користувачів, тому це є вдалою платформою для розміщення реклами та залучення нової аудиторії до підтримки військової справи.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктрор історичних наук, професор Кравченко Володимир Іванович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59919
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
(ФМВ_2023_061_Ніколаєнко Д.В.).pdf1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.