Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWu, Xiaohui-
dc.contributor.authorУ, Сяохуей-
dc.date.accessioned2023-06-28T12:10:48Z-
dc.date.available2023-06-28T12:10:48Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationWu X. Progressive damage model of Carbon Fiber. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 85 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59982-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is devoted to a progressive damage model for analyzing the properties of carbon fiber reinforced composites, which can accurately predict the basic properties and fatigue life of carbon fiber reinforced composites. The design method is based on the finite element analysis method and the umat subroutine of abaqus, the basic performance parameters are obtained through the tensile and fatigue experiments of the laminated plate, the numerical values are substituted into the simulation parameters of abaqus, the experimental data and the simulation data are verified to be within a reasonable error, and the effective simulation of the composite material can be realized through the finite element analysis method. The materials for the master's degree and diploma can be used in the education process of aviation industry and aviation major.uk_UA
dc.description.abstractДана робота присвячена прогресивній моделі пошкодження для аналізу властивостей композитів, армованих вуглецевим волокном, яка може точно прогнозувати основні властивості та втомну довговічність композитів, армованих вуглецевим волокном. Метод проектування заснований на методі аналізу кінцевих елементів та підпрограмі umat abaqus, основні параметри продуктивності отримані за допомогою експериментів на розтягнення та втому ламінованої пластини, числові значення підставляються в параметри моделювання abaqus, експериментальні дані та дані моделювання перевіряються в межах розумної похибки, а ефективне моделювання композитного матеріалу може бути реалізовано за допомогою методу аналізу кінцевих елементів. Матеріали для отримання ступеня магістра та диплома можуть бути використані в процесі навчання авіаційної промисловості та авіаційної спеціальності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectcarbon fiber compositesuk_UA
dc.subjectprogressive damage modeluk_UA
dc.subjectfinite element analysisuk_UA
dc.subjectfracture damageuk_UA
dc.subjectfatigueuk_UA
dc.subjectвуглепластикові композитиuk_UA
dc.subjectмодель прогресуючого пошкодженняuk_UA
dc.subjectскінченно-елементний аналізuk_UA
dc.subjectруйнівне пошкодженняuk_UA
dc.subjectвтомаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleProgressive damage model of Carbon Fiberuk_UA
dc.title.alternativeМодель прогресуючого пошкодження вуглецевого волокнаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_WuXiaohui.pdfMaster thesis3.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.