Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодурець, Назар Олександрович-
dc.contributor.authorPodurets, Nazar Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:38:45Z-
dc.date.available2023-06-30T11:38:45Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.citationПодурець Н.О. Брендбук для компанії STRATA22. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 50.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60102-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., зав.каф. кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Бобарчук Олександр Антонович.uk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній день розробка і наявність брендбуку стало нормою для будь-якої компанії, яка хоче вдало показати себе на ринку. Основним інструментом з управління фірмовим стилем є брендбук. Брендбук - це не просто красива фірмова книжка, яка є у кожної організації, що поважає себе. є у кожної організації, яка себе поважає. Це функціональний інструмент, за допомогою якого можна вирішити безліч завдань: починаючи від захисту іміджу організації або товару до вибудовування відносин з партнерами. Брендбук гарантує, що всі елементи бренду компанії використовуються відповідно до певних стандартів. Це забезпечує єдність і консистентність у використанні логотипу, кольорів, шрифтів і інших елементів бренду, які сприяють впізнаваності та побудові довіри споживачів.uk_UA
dc.description.abstractToday, the development and availability of a brand book has become the norm for any company that wants to successfully present itself on the market. The main tool for corporate style management is the brand book. A brand book is not just a beautiful corporate book that every self-respecting organization has. every self-respecting organization has. It is a functional tool that can be used to solve many tasks: from protecting the image of the organization or product to building relationships with partners. Brandbook ensures that all elements of the company's brand are used according to certain standards. This ensures unity and consistency in the use of the logo, colors, fonts and other brand elements that contribute to recognition and building consumer trust.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectбрендбукuk_UA
dc.subjectbrand bookuk_UA
dc.subjectшрифтuk_UA
dc.subjecttypeuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectlogotypeuk_UA
dc.subjectфотошопuk_UA
dc.subjectphotoshopuk_UA
dc.subjectмакетuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.titleБрендбук для компанії STRATA22uk_UA
dc.title.alternativeBrand book for the company STRATA22uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_186_ПодурецьН.О..pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр2.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.