Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60102
Назва: Брендбук для компанії STRATA22
Інші назви: Brand book for the company STRATA22
Автори: Подурець, Назар Олександрович
Podurets, Nazar Oleksandrovych
Ключові слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
брендбук
brand book
шрифт
type
логотип
logotype
фотошоп
photoshop
макет
model
Дата публікації: 23-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Подурець Н.О. Брендбук для компанії STRATA22. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 50.
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день розробка і наявність брендбуку стало нормою для будь-якої компанії, яка хоче вдало показати себе на ринку. Основним інструментом з управління фірмовим стилем є брендбук. Брендбук - це не просто красива фірмова книжка, яка є у кожної організації, що поважає себе. є у кожної організації, яка себе поважає. Це функціональний інструмент, за допомогою якого можна вирішити безліч завдань: починаючи від захисту іміджу організації або товару до вибудовування відносин з партнерами. Брендбук гарантує, що всі елементи бренду компанії використовуються відповідно до певних стандартів. Це забезпечує єдність і консистентність у використанні логотипу, кольорів, шрифтів і інших елементів бренду, які сприяють впізнаваності та побудові довіри споживачів.
Today, the development and availability of a brand book has become the norm for any company that wants to successfully present itself on the market. The main tool for corporate style management is the brand book. A brand book is not just a beautiful corporate book that every self-respecting organization has. every self-respecting organization has. It is a functional tool that can be used to solve many tasks: from protecting the image of the organization or product to building relationships with partners. Brandbook ensures that all elements of the company's brand are used according to certain standards. This ensures unity and consistency in the use of the logo, colors, fonts and other brand elements that contribute to recognition and building consumer trust.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., зав.каф. кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Бобарчук Олександр Антонович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60102
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_186_ПодурецьН.О..pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр2.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.