Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60121
Title: Макет рекламного буклету Державного музею авіації імені О.К. Антонова
Other Titles: Layout of the advertising booklet of the State Aviation Museum named after O.K. Antonov
Authors: Кічняєва, Олена Андріївна
Kichniaieva, Olena Andriivna
Keywords: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
буклет
booklet
брошура
brochure
видання
edition
електронний макет
electronic layout
авіація
aviation
Issue Date: 23-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кічняєва О.А. Макет рекламного буклету Державного музею авіації імені О.К. Антонова. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 77.
Abstract: Поліграфічна продукція, а саме буклети, є ефективним засобом донесення інформації. Вони легкі у створенні та розповсюджені. У сучасному світі рекламна продукція займає великий сегмент видань. Одним з найпоширеніших типів видань такого типу є буклети. Основною з причин зародження буклету є винахід поліграфії. Буклети зазвичай розраховані на певну аудиторію. Коли слово вперше стало друкованим, зрозуміло, з'явилися друкарські форми, спрямовані на інформування або пропозицію продукції. Проте можна знайти і ще одну точку відліку в історії виникнення буклетів. Сучасний буклет також можна розглядати як форму реклами, яка зазвичай здійснюється шляхом друку логотипу компанії на передній обкладинці та розповсюдження його разом з іншими формами цифрових матеріалів, таких як онлайн-каталоги, брошури та журнали.
Printed products, namely booklets, are an effective means of conveying information. They are easy to create and widespread. In the modern world, advertising products occupy a large segment of publications. One of the most common types of publications of this type are booklets. The main reason for the emergence of the booklet is the invention of printing. Booklets are usually designed for a specific audience. When the word first became printed, of course, there were printing forms aimed at informing or offering products. However, one can find another point of reference in the history of the emergence of booklets. The modern booklet can also be considered a form of advertising, usually by printing a company logo on the front cover and distributing it along with other forms of digital materials such as online catalogs, brochures and magazines.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Лобода Світлана Миколаївна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60121
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_186_КічняєваОА .pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр3.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.