Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60157
Назва: Дослідження та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку молочної продукції
Автори: Лісова, Каріна Михайлівна
Ключові слова: маркетинг
інноваційний розвиток
сучасні умови господарювання
побудова бренду
брендинг
комплекс маркетингу
сегментація
ринок
тренди маркетингу
дипломна робота
Дата публікації: 20-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження обумовлена змінами тенденцій на ринку та зростанням актуальності використання маркетингових стратегій та інструментів для підвищенням конкурентоспроможності на ринку молочної продукції в Україні. Процес ведення бізнесу у 2023 році є достатньо непростим, адже в умовах спочатку постковідої кризи, а далі тої, що виникла після початку повномасштабного вторгення Україну, багато підприємств та галузей втрачають свої позиції на ринку. Аби повернутись до рівня довоєнного розвитку, або ще й підвищити його, підприємства потребують введення нових стратегій розвитку, застосування дієвих інструментів та практик. Не дивлячись на ускладнений процес розвитку ринку, споживачі продовжують ставати більш свідомими та обізнаними, тому варто ще більше уваги приділяти дослідженню споживацьких цінностей та трендів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60157
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лісова_дипломна_робота.pdfДипломна робота449.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.