Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60157
Title: Дослідження та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку молочної продукції
Authors: Лісова, Каріна Михайлівна
Keywords: маркетинг
інноваційний розвиток
сучасні умови господарювання
побудова бренду
брендинг
комплекс маркетингу
сегментація
ринок
тренди маркетингу
дипломна робота
Issue Date: 20-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Актуальність теми дослідження обумовлена змінами тенденцій на ринку та зростанням актуальності використання маркетингових стратегій та інструментів для підвищенням конкурентоспроможності на ринку молочної продукції в Україні. Процес ведення бізнесу у 2023 році є достатньо непростим, адже в умовах спочатку постковідої кризи, а далі тої, що виникла після початку повномасштабного вторгення Україну, багато підприємств та галузей втрачають свої позиції на ринку. Аби повернутись до рівня довоєнного розвитку, або ще й підвищити його, підприємства потребують введення нових стратегій розвитку, застосування дієвих інструментів та практик. Не дивлячись на ускладнений процес розвитку ринку, споживачі продовжують ставати більш свідомими та обізнаними, тому варто ще більше уваги приділяти дослідженню споживацьких цінностей та трендів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60157
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лісова_дипломна_робота.pdfДипломна робота449.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.