Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузика, Олександр Павлович-
dc.contributor.authorMuzyka, Oleksandr Pavlovych-
dc.date.accessioned2023-06-30T12:15:36Z-
dc.date.available2023-06-30T12:15:36Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.citationМузика О.П. Комплект макетів рекламних плакатів для компанії STRATA22. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60160-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Гальченко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractРекламні плакати є одним з найпоширеніших і ефективних засобів залучення уваги цільової аудиторії, просування продуктів, послуг та подій, а також для зміцнення бренду компанії. Сучасні рекламні плакати часто використовують елементи інтерактивності, такі як QR-коди або вбудовані частини розумного дисплея. Проведений аналіз наукової літератури для визначення видотипологічних характеристик рекламних плакатів. Обрано програмне забезпечення, яке найкраще відповідає потребам роботи з текстовими та ілюстративними матеріалами. Розроблений комплект макетів рекламних плакатів для компанії STRATA22 з метою підвищення брендової ідентичності, залучення цільової аудиторії та підсилення маркетингової комунікації.uk_UA
dc.description.abstractAdvertising posters are one of the most common and effective means of attracting the attention of the target audience, promoting products, services and events, as well as for strengthening the company's brand. Today's advertising posters often use elements of interactivity, such as QR codes or embedded parts of a smart display. An analysis of scientific literature was carried out to determine the types and typological characteristics of advertising posters. The software that best meets the needs of working with textual and illustrative materials is selected. A set of advertising poster layouts was developed for the company STRATA22 in order to increase brand identity, attract the target audience and strengthen marketing communication.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectмакетuk_UA
dc.subjectрекламний плакатuk_UA
dc.subjectadobe illustratoruk_UA
dc.subjectadobe photoshopuk_UA
dc.subjectqr-кодuk_UA
dc.subjectqualification workuk_UA
dc.subjectlayoutuk_UA
dc.subjectadvertising posteruk_UA
dc.subjectqr-codeuk_UA
dc.titleКомплект макетів рекламних плакатів для компанії STRATA22uk_UA
dc.title.alternativeA set of mockups of advertising posters for the company STRATA22uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_186_Музика О.П.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр2.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.