Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60160
Назва: Комплект макетів рекламних плакатів для компанії STRATA22
Інші назви: A set of mockups of advertising posters for the company STRATA22
Автори: Музика, Олександр Павлович
Muzyka, Oleksandr Pavlovych
Ключові слова: кваліфікаційна робота
макет
рекламний плакат
adobe illustrator
adobe photoshop
qr-код
qualification work
layout
advertising poster
qr-code
Дата публікації: 23-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Музика О.П. Комплект макетів рекламних плакатів для компанії STRATA22. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. 51 с.
Короткий огляд (реферат): Рекламні плакати є одним з найпоширеніших і ефективних засобів залучення уваги цільової аудиторії, просування продуктів, послуг та подій, а також для зміцнення бренду компанії. Сучасні рекламні плакати часто використовують елементи інтерактивності, такі як QR-коди або вбудовані частини розумного дисплея. Проведений аналіз наукової літератури для визначення видотипологічних характеристик рекламних плакатів. Обрано програмне забезпечення, яке найкраще відповідає потребам роботи з текстовими та ілюстративними матеріалами. Розроблений комплект макетів рекламних плакатів для компанії STRATA22 з метою підвищення брендової ідентичності, залучення цільової аудиторії та підсилення маркетингової комунікації.
Advertising posters are one of the most common and effective means of attracting the attention of the target audience, promoting products, services and events, as well as for strengthening the company's brand. Today's advertising posters often use elements of interactivity, such as QR codes or embedded parts of a smart display. An analysis of scientific literature was carried out to determine the types and typological characteristics of advertising posters. The software that best meets the needs of working with textual and illustrative materials is selected. A set of advertising poster layouts was developed for the company STRATA22 in order to increase brand identity, attract the target audience and strengthen marketing communication.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Гальченко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60160
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_186_Музика О.П.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр2.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.