Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorKudriavtseva, Kateryna Serhiivna-
dc.date.accessioned2023-06-30T12:17:35Z-
dc.date.available2023-06-30T12:17:35Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.citationКудрявцева К.С. Макет елементів фірмового стилю ТОВ INTS. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 90.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60165-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.пед.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractФірмовий стиль є першочерговим елементом ідентифікації бренду або компанії споживачем. На сучасному етапі розвитку суспільства, наявність фірмового стилю для компанії стала обов’язковою умовою для існування: в умовах широкого розмаїття компаній, що надають схожі або ідентичні послуги, фірмовий стиль допомагає ідентифікувати конкретну компанію та виокремити її серед інших, сформувати ставлення споживача до компанії. Продуманий фірмовий стиль дозволяє певною мірою керувати думкою та ставленням до бренду споживачем, обирати, які в потенційного клієнта або покупця будуть очікування від отриманих товарів або послуг. Фірмовий стиль має невичерпний потенціал в сферах просування бренду, його ідентифікації споживачами та будування довірчих відносин між компанією та споживачем.uk_UA
dc.description.abstractCorporate identity is a primary element of consumer identification of a brand or company. At the current stage of society's development, the presence corporate style for the company has become a mandatory condition for existence: in the conditions a wide variety of companies providing similar or identical services, corporate style helps to identify a specific company and distinguish it from others, to form the consumer's attitude towards the company. A well-thought-out corporate style allows to some extent to control the consumer's opinion and attitude towards the brand, to choose what expectations a potential client or buyer will have from the received goods or services. Corporate style has an inexhaustible potential in the areas of brand promotion, its identification by consumers and building of trusting relations between the company and the consumer.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectбрендбукuk_UA
dc.subjectbrand bookuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectcorporate identityuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectlogotypeuk_UA
dc.subjectвиданняuk_UA
dc.subjecteditionuk_UA
dc.subjectвидавництвоuk_UA
dc.subjectpublishing houseuk_UA
dc.subjectмакетuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.titleМакет елементів фірмового стилю ТОВ INTSuk_UA
dc.title.alternativeLayout of INTS LLC corporate style elementsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_186_КудрявцеваКС.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр5.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.