Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60165
Назва: Макет елементів фірмового стилю ТОВ INTS
Інші назви: Layout of INTS LLC corporate style elements
Автори: Кудрявцева, Катерина Сергіївна
Kudriavtseva, Kateryna Serhiivna
Ключові слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
брендбук
brand book
фірмовий стиль
corporate identity
логотип
logotype
видання
edition
видавництво
publishing house
макет
model
Дата публікації: 23-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кудрявцева К.С. Макет елементів фірмового стилю ТОВ INTS. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 90.
Короткий огляд (реферат): Фірмовий стиль є першочерговим елементом ідентифікації бренду або компанії споживачем. На сучасному етапі розвитку суспільства, наявність фірмового стилю для компанії стала обов’язковою умовою для існування: в умовах широкого розмаїття компаній, що надають схожі або ідентичні послуги, фірмовий стиль допомагає ідентифікувати конкретну компанію та виокремити її серед інших, сформувати ставлення споживача до компанії. Продуманий фірмовий стиль дозволяє певною мірою керувати думкою та ставленням до бренду споживачем, обирати, які в потенційного клієнта або покупця будуть очікування від отриманих товарів або послуг. Фірмовий стиль має невичерпний потенціал в сферах просування бренду, його ідентифікації споживачами та будування довірчих відносин між компанією та споживачем.
Corporate identity is a primary element of consumer identification of a brand or company. At the current stage of society's development, the presence corporate style for the company has become a mandatory condition for existence: in the conditions a wide variety of companies providing similar or identical services, corporate style helps to identify a specific company and distinguish it from others, to form the consumer's attitude towards the company. A well-thought-out corporate style allows to some extent to control the consumer's opinion and attitude towards the brand, to choose what expectations a potential client or buyer will have from the received goods or services. Corporate style has an inexhaustible potential in the areas of brand promotion, its identification by consumers and building of trusting relations between the company and the consumer.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.пед.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60165
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_186_КудрявцеваКС.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр5.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.