Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Вікторович-
dc.contributor.authorKutsenko, Serhii Viktorovych-
dc.date.accessioned2023-06-30T12:20:29Z-
dc.date.available2023-06-30T12:20:29Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.citationКуценко С.В. Комплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 44.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60174-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., зав.каф. кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Бобарчук Олександр Антонович.uk_UA
dc.description.abstractБрендбук, також відомий як стильовий посібник або брендовий посібник, є важливим інструментом управління брендом для компаній та організацій. Це документ, який визначає стандарти та правила використання елементів бренду, таких як логотип, кольори, шрифти, графічні елементи та інші візуальні складники, з метою забезпечення єдності і консистентності візуального представлення бренду. Брендбук є інструментом контролю якості. Він дозволяє забезпечити, що весь матеріал, пов'язаний з брендом, відповідає встановленим стандартам і використовується відповідно до заданих правил. Це забезпечує професійний та узгоджений вигляд усіх комунікаційних засобів, що сприяє позитивному сприйняттю бренду клієнтами та споживачами.uk_UA
dc.description.abstractA brand book, also known as a style guide or brand guide, is an important brand management tool for companies and organizations. It is a document that defines the standards and rules for using brand elements, such as the logo, colors, fonts, graphic elements and other visual components, in order to ensure the unity and consistency of the visual representation of the brand. Brandbook is a quality control tool. It ensures that all material associated with the brand meets established standards and is used in accordance with established rules. It provides professional and consistent appearance of all communication tools, which contributes to a positive perception of the brand by clients and consumers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectвиданняuk_UA
dc.subjecteditionuk_UA
dc.subjectверсткаuk_UA
dc.subjectlayoutuk_UA
dc.subjectелектронний макетuk_UA
dc.subjectelectronic layoutuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectcorporate identityuk_UA
dc.subjectгpaфiчний peдaктopuk_UA
dc.subjectgraphic computeruk_UA
dc.subjectбрендбукuk_UA
dc.subjectbrand bookuk_UA
dc.titleБрендбук станції обслуговування автомобілів VIC SERVICE, місто Вишневеuk_UA
dc.title.alternativeBrand book of the car service station VIC SERVICE, city of Vyshneveuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_186_КуценкоСВ.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.