Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60174
Назва: Брендбук станції обслуговування автомобілів VIC SERVICE, місто Вишневе
Інші назви: Brand book of the car service station VIC SERVICE, city of Vyshneve
Автори: Куценко, Сергій Вікторович
Kutsenko, Serhii Viktorovych
Ключові слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
видання
edition
верстка
layout
електронний макет
electronic layout
фірмовий стиль
corporate identity
гpaфiчний peдaктop
graphic computer
брендбук
brand book
Дата публікації: 23-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Куценко С.В. Комплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 44.
Короткий огляд (реферат): Брендбук, також відомий як стильовий посібник або брендовий посібник, є важливим інструментом управління брендом для компаній та організацій. Це документ, який визначає стандарти та правила використання елементів бренду, таких як логотип, кольори, шрифти, графічні елементи та інші візуальні складники, з метою забезпечення єдності і консистентності візуального представлення бренду. Брендбук є інструментом контролю якості. Він дозволяє забезпечити, що весь матеріал, пов'язаний з брендом, відповідає встановленим стандартам і використовується відповідно до заданих правил. Це забезпечує професійний та узгоджений вигляд усіх комунікаційних засобів, що сприяє позитивному сприйняттю бренду клієнтами та споживачами.
A brand book, also known as a style guide or brand guide, is an important brand management tool for companies and organizations. It is a document that defines the standards and rules for using brand elements, such as the logo, colors, fonts, graphic elements and other visual components, in order to ensure the unity and consistency of the visual representation of the brand. Brandbook is a quality control tool. It ensures that all material associated with the brand meets established standards and is used in accordance with established rules. It provides professional and consistent appearance of all communication tools, which contributes to a positive perception of the brand by clients and consumers.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., зав.каф. кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Бобарчук Олександр Антонович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60174
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_186_КуценкоСВ.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.