Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60191
Назва: Застосування SMM в сфері освітніх послуг на прикладі спеціальності "Журналістика" ФМВ НАУ
Автори: Храпач, Вікторія Миколаївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
стратегія
цільова аудиторія
просування
комунікація
реклама
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Храпач В.М. Застосування SMM в сфері освітніх послуг на прикладі спеціальності "Журналістика" ФМВ НАУ. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 56 с.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні соціальні мережі стали важливою частиною життя великої кількості людей увсього світу, що спонукає компанії дивитися на фейсбук, інстаграм та інші платформи як на майданчики для просування своїх брендів в інтернеті для справжньої підтримки клієнтів. Комунікаційна платформа стає повноцінним засобом інформації, просування, реклами та іншого впливу на користувачів.Проте, не всі українські вищі навчальні заклади мають стратегію просування в інтернет-просторі, про що свідчить низька відвідуваність їхніх сайтів та попит на інформацію, що на них опублікована. Тому ситуація на ринку освітніх послуг вимагає від українських вищих навчальних закладів не тільки створювати конкурентоспроможні освітні послуги, а й постійно вдосконалювати маркетингові комунікації для залучення аудиторії, бути компетентними в комунікаційному середовищі, в якому працюють їхні навчальні заклади, просувати свої пропозиції.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од. «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник кваліфікаційної роботи доктор філософських наук, професор кафедри реклама і зв'язків з громадськістю Христокін Геннадій Володимирович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60191
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_061_ХрапачВМ..pdf725.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.