Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60212
Title: Створення та просування інклюзивного контенту для благодійних фондів як інструмент інклюзивної культури
Authors: Торохова, Олександра Дмитрівна
Keywords: кваліфікаційна робота
інклюзивність
івенти
соціальні мережі
просування
цільова аудиторія
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Торохова О.Д. Створення та просування інклюзивного контенту для благодійних фондів як інструмент інклюзивної культури. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 45 с.
Abstract: Інклюзивність – це принцип, який забезпечує рівні можливості та повагу до всіх людей, незалежно від їхніх особливостей. Забезпечення інклюзивної культури є необхідністю для побудови справедливого та рівноправного суспільства. Також розвиток інклюзії є важливим для розвитку інновацій. Різноманітність думок та досвідів, яку забезпечує інклюзивне середовище може стимулювати творчість та створення нових можливостей та ідей.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од. "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Стельмашов Артем Кирилович.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60212
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_061_ТорховаОД.pdf619.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.