Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60212
Назва: Створення та просування інклюзивного контенту для благодійних фондів як інструмент інклюзивної культури
Автори: Торохова, Олександра Дмитрівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
інклюзивність
івенти
соціальні мережі
просування
цільова аудиторія
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Торохова О.Д. Створення та просування інклюзивного контенту для благодійних фондів як інструмент інклюзивної культури. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 45 с.
Короткий огляд (реферат): Інклюзивність – це принцип, який забезпечує рівні можливості та повагу до всіх людей, незалежно від їхніх особливостей. Забезпечення інклюзивної культури є необхідністю для побудови справедливого та рівноправного суспільства. Також розвиток інклюзії є важливим для розвитку інновацій. Різноманітність думок та досвідів, яку забезпечує інклюзивне середовище може стимулювати творчість та створення нових можливостей та ідей.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од. "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Стельмашов Артем Кирилович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60212
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_061_ТорховаОД.pdf619.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.