Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60217
Назва: SMM як ефективний інструмент просування політичного діяча в умовах війни
Автори: Осауленко, Діана Василівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
реклама
політичний піар
цільова аудиторія
стратегія
соціальні мережі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Осауленко Д.В. SMM як ефективний інструмент просування політичного діяча в умовах війни - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 48 с.
Короткий огляд (реферат): Соціальні мережі є важливим інструментом для просування бренду політичного діяча. Такі платформи як Фейсбук, Інстаграм, ТікТок та Ютуб тощо, дозволяють діячам залучати широку аудиторію і збільшувати свою впізнаваність. Основна перевага соціальних мереж полягає у тому, що вони надають можливість політикам та громадським діячам розвивати особистий бренд, залучати підписників та взаємодіяти з ними безпосередньо, тобто побудувати прямий зв’язок з виборцями, що сприяє підвищенню довіри до політика.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од. "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Стельмашов Артем Кирилович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60217
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_061_ОсауленкоДВ.pdf555.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.