Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПомісячна, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-06-30T12:37:25Z-
dc.date.available2023-06-30T12:37:25Z-
dc.date.issued2023-06-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60218-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми зумовлюється тим, що сьогодні для задоволення потреб споживачів недостатньо лише кількісного виробництва, одним з ключових факторів успішної діяльності підприємств є створення ефективної системи маркетингових комунікацій. Інформаційний простір споживачів переповнений, тому в час боротьби за увагу споживача маркетингові комунікації займають визначальне місце. Ефективна маркетингова комунікаційна стратегія потребує постійного оновлення, адже в сучасних мінливих умовах популярність одних засобів просування швидко змінюється на інші. Тому підприємства повинні оновлювати маркетингові комунікації, якщо визначені цілі підприємства не досягаються.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectІнтернет-просуванняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.subjectтенденції ринкуuk_UA
dc.subjectмолочний ринокuk_UA
dc.subjectЯготинськеuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз маркетингової комунікаційної політики для ТМ «Яготинське» в діджитал середовищіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Помісячна_дипломна_робота.pdfДипломна робота733.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.