Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60218
Назва: Аналіз маркетингової комунікаційної політики для ТМ «Яготинське» в діджитал середовищі
Автори: Помісячна, Оксана Михайлівна
Ключові слова: маркетингові комунікації
інструменти
реклама
Інтернет-просування
підприємство
динаміка
тенденції ринку
молочний ринок
Яготинське
дипломна робота
Дата публікації: 22-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми зумовлюється тим, що сьогодні для задоволення потреб споживачів недостатньо лише кількісного виробництва, одним з ключових факторів успішної діяльності підприємств є створення ефективної системи маркетингових комунікацій. Інформаційний простір споживачів переповнений, тому в час боротьби за увагу споживача маркетингові комунікації займають визначальне місце. Ефективна маркетингова комунікаційна стратегія потребує постійного оновлення, адже в сучасних мінливих умовах популярність одних засобів просування швидко змінюється на інші. Тому підприємства повинні оновлювати маркетингові комунікації, якщо визначені цілі підприємства не досягаються.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60218
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Помісячна_дипломна_робота.pdfДипломна робота733.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.