Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколова, Марія Романівна-
dc.date.accessioned2023-07-04T07:05:00Z-
dc.date.available2023-07-04T07:05:00Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60236-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню некомерційної сфери в Україні, її маркетингових особливостей та важливості інноваційного маркетингового підходу. Імплементація розглянутих теоретичних аспектів досліджена на прикладі діяльності некомерційної організації ВМГО «АЙСЕК В УКРАЇНІ». AIESEC є міжнародною молодіжною організацією, яка займається розвитком молоді та реалізацією її лідерського потенціалу. Дослідження цієї організації дозволить визначити особливості маркетингової стратегії в некомерційній сфері та проаналізувати вплив інноваційної складової на результативність діяльності. Актуальність обраної теми дослідження зумовлена умовами сучасного світу, де зміни відбуваються з непередбачуваною швидкістю. У своїй діяльності, некомерційні організації стикаються зі складними завданнями, пов'язаними з необхідності підтримки своєї актуальності та ефективності. Інноваційність в усіх сферах діяльності стає ключовим фактором успіху, включаючи маркетингову стратегію. Вітчизняна наукова база, що стосується некомерційного сектору, а тимпаче його маркетингових особливостей оновлюється не регулярно, що формує необхідність стимулювання даного напрямку досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкласифікація інноваційuk_UA
dc.subjectмаркетингові підходиuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectнекомерційна організаціяuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОрганізація інноваційного маркетингового підходу в діяльності некомерційної організації на прикладі «AIESEC» в Україніuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соколова_дипломна_робота.pdfДипломна робота518.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.