Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, Марія Романівна-
dc.date.accessioned2023-07-04T07:15:36Z-
dc.date.available2023-07-04T07:15:36Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60249-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі онлайн-маркетинг стає все більш важливим і необхідним інструментом для підприємств у всіх галузях. За допомогою онлайн-каналів та інструментів маркетингу компанії можуть досягти більшої ефективності, залучити нових клієнтів, підвищити свою видимість та збільшити продажі. АТ Київська кондитерська фабрика "Рошен" є провідною українською компанією у сфері кондитерських виробів, і розвиток онлайн-маркетингу може стати вагомим фактором для зміцнення її позиції на ринку та збільшення конкурентоспроможності. При розробленні стратегії онлайн-маркетингу для компанії АТ Київська кондитерська фабрика "Рошен", було враховано досвід і дослідження кількох видатних науковців як з України, так і з-за кордону: Петренко І.А. (Україна): В своїх дослідженнях він акцентує увагу на важливості розроблення іміджу компанії в онлайн-середовищі та впровадження інтерактивних маркетингових стратегій, Котлер Ф. (США): Як один з провідних світових маркетологів, Котлер висвітлює важливість використання цифрових каналів комунікації та інтернет-маркетингу для досягнення конкурентних переваг, Чаффі М.А. та Елліс-Чадвік А. (Велика Британія): У своїх дослідженнях вони наголошують на важливості стратегічного планування та впровадження ефективних онлайн-маркетингових підходів та Райс Е. (США): Вона досліджує та розробляє стратегії інтернет-маркетингу, зокрема, залучення цільової аудиторії через соціальні мережі та оптимізацію веб-сайту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегія онлайн-маркетингуuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectSEOuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозроблення стратегії онлайн-маркетингу компанії (на прикладі АТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сорока_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.