Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШемшур, Данило Олександрович-
dc.date.accessioned2023-07-04T07:26:16Z-
dc.date.available2023-07-04T07:26:16Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60262-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractКомплекс маркетингу є набір практичних заходів, які здатні впливати ринку чи змінювати діяльність фірми, залежно та умовами ринку, чи своєчасної реакцію зміни ринкових умов. Комплекс маркетингу необхідно розробляти, спираючись на результати досліджень у галузі маркетингу, в яких результати отримані різними методами, серед яких і опитування населення як потенційних покупців. Маркетинговий комплекс можна скласти з товарної політики, просуванням товарів ринку, політикою реалізації, і збутом товару. Важливою складовою маркетингового комплексу кадрова політика. Іншими словами, комплекс маркетингу – це набір піддаються контролю деяких змінних фактор маркетингу, облік цих факторів, вплив на них, маніпуляція ними дозволяють фірмі викликати бажану реакцію у відповідь з боку ринку. Будучи гнучкою і дуже динамічною системою, маркетинг вимагає постійного вдосконалення застосовуваних і створення нових, ефективніших його форм і методів. Від цього багато в чому залежить ефективність маркетингу, можливості використання фірмою-товаровиробником його потенціалу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічні напрями розвиткуuk_UA
dc.subjectкласифікація стратегійuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОрганізація комплексу маркетингу інтернет-магазинуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шемшур_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.