Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60262
Назва: Організація комплексу маркетингу інтернет-магазину
Автори: Шемшур, Данило Олександрович
Ключові слова: стратегія
стратегічні напрями розвитку
класифікація стратегій
інтернет-магазин
операційна діяльність
маркетингова діяльність
управління
стимулювання збуту
дипломна робота
Дата публікації: 23-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Комплекс маркетингу є набір практичних заходів, які здатні впливати ринку чи змінювати діяльність фірми, залежно та умовами ринку, чи своєчасної реакцію зміни ринкових умов. Комплекс маркетингу необхідно розробляти, спираючись на результати досліджень у галузі маркетингу, в яких результати отримані різними методами, серед яких і опитування населення як потенційних покупців. Маркетинговий комплекс можна скласти з товарної політики, просуванням товарів ринку, політикою реалізації, і збутом товару. Важливою складовою маркетингового комплексу кадрова політика. Іншими словами, комплекс маркетингу – це набір піддаються контролю деяких змінних фактор маркетингу, облік цих факторів, вплив на них, маніпуляція ними дозволяють фірмі викликати бажану реакцію у відповідь з боку ринку. Будучи гнучкою і дуже динамічною системою, маркетинг вимагає постійного вдосконалення застосовуваних і створення нових, ефективніших його форм і методів. Від цього багато в чому залежить ефективність маркетингу, можливості використання фірмою-товаровиробником його потенціалу.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60262
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шемшур_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.