Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60315
Назва: | Фінансова ефективність функціонування підприємства та шляхи її підвищення |
Автори: | Давидчук, Анастасія Віталіївна |
Ключові слова: | фінансове забезпечення функціонування ефективність шляхи удосконалення підвищення дипломна робота |
Дата публікації: | 22-чер-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Давидчук А.В. Фінансова ефективність функціонування підприємства та шляхи її підвищення – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 72 с. |
Короткий огляд (реферат): | Ефективність надання транспортних послуг -це комплексне відбиття кінцевих результатів використання коштів надання транспортних послуг й робочої сили (працівників) за певний проміжок часу.Залізниці є базовою галуззю економіки України та являють собою найважливіший, стрижневий елемент транспортної системи. Саме на них припадає 85,1 % вантажообігу (без урахування трубопровідного транспорту) та 54,5 % пасажирообігу. На сьогодні реалії Укрзалізниці такі: прагнення збільшити темпи економічного розвитку галузі з абстрактної категорії в конкретну реальну перспективу. Головний принцип подальшого функціонування залізничного транспорту України – це збереження нинішнього потенціалу національної залізничної системи, її ролі як однієї з базових галузей економіки України, зміцнення її позицій на ринку транспортних послуг. Залізниці України взаємодіють із залізницями 7 сусідніх країн через 56 пунктів перетинукордону та з 13 основними морськими портами Чорного та Азовського морів та р. Дунай. Питання розвитку транзиту займають виняткове місце в європейській транспортній політиці. Тому розвиток міжнародних транспортних коридорів в Україні віднесено до найголовніших напрямків інтеграції Українських залізниць у міжнародну транспортну систему. Територією України проходять три залізничні МТК і п'ять коридорів ОСЗ. Через українські порти Ізмаїл і Рені здійснюється взаємодія з панєвропейським коридором № 7, який проходить по р. Дунаї. Розвиваються перевезення по МТК ТРАСЄКА (Європа – Кавказ - Азія). Коридори, що проходять територією України, співпадають з маршрутами міжнародних транспортних осей, які розробляє Група високого рівня. Пріоритетним для Укрзалізниці є розвиток мережі міжнародних транспортних коридорів по території України, який базується на таких принципах: - модернізація інфраструктури;- удосконалення транспортно-митних технологій;- розвиток комбінованих і контройлерних перевезень; застосування єдиних тарифів; - організація прискореного просування вантажопотоків зовнішньоторговельних і транзитних вантажів за рахунок концентрації та маршрутизації; - поліпшення взаємодії різних видів транспорту в транспортних вузлах, розвиток інтермодальних систем міжнародних перевезень; - створення єдиного інформаційного поля для перевізників, вантажовідправників і вантажоодержувачів, експедиторів, органів державного контролю на кордонах. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань:07 Управління та адміністрування, спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», освітньо-професійна програма «Фінанси і кредит». Керівник проекту: доктор економічних наук, професор Оксана Ярошевська |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60315 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Давидчук А.В._2023.pdf | Дипломна робота | 893.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.