Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60337
Title: Роль міжнародних комунікацій у формуванні позитивного іміджу держави (на прикладі України)
Authors: Кириченко, Вікторія Максимівна
Keywords: міжнародний імідж
міжнародні комунікації
національний імідж України
суспільні комунікації
дипломна робота
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Перед суспільними комунікаціями постає складне завдання донести певну інформацію, послання до цільової аудиторії, так, щоб воно не загубилося в глобальному інформаційному просторі абонезмінилося до невпізнання. Одним із способів вирішення цієї проблеми стає створення і об'єктивізація позитивного іміджу об'єкта, який формує сприйняття світової громадськості, полегшуючи тим самим комунікаційну взаємодію з нею. Геополітичні інтереси України виводять на перший план питання іміджу, наділяючи йогостатусом найважливішого об'єкта захисту національних інтересів, одного з основних ресурсів, що визначає політичну, економічну, культурну перспективу розвитку країни; є стратегічною цінністю держави, особливо у сучасному світі з активним використання інформаційних та мережевих технологій, що знаходяться в одному ряду із сучасною армією та потужною економікою.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Науковий керівник: старший викладач кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій Ємець Валентина Олександрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60337
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кириченко диплом.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.