Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60337
Назва: Роль міжнародних комунікацій у формуванні позитивного іміджу держави (на прикладі України)
Автори: Кириченко, Вікторія Максимівна
Ключові слова: міжнародний імідж
міжнародні комунікації
національний імідж України
суспільні комунікації
дипломна робота
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Перед суспільними комунікаціями постає складне завдання донести певну інформацію, послання до цільової аудиторії, так, щоб воно не загубилося в глобальному інформаційному просторі абонезмінилося до невпізнання. Одним із способів вирішення цієї проблеми стає створення і об'єктивізація позитивного іміджу об'єкта, який формує сприйняття світової громадськості, полегшуючи тим самим комунікаційну взаємодію з нею. Геополітичні інтереси України виводять на перший план питання іміджу, наділяючи йогостатусом найважливішого об'єкта захисту національних інтересів, одного з основних ресурсів, що визначає політичну, економічну, культурну перспективу розвитку країни; є стратегічною цінністю держави, особливо у сучасному світі з активним використання інформаційних та мережевих технологій, що знаходяться в одному ряду із сучасною армією та потужною економікою.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Науковий керівник: старший викладач кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій Ємець Валентина Олександрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60337
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кириченко диплом.pdf2.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.