Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60384
Назва: Evaluation of the "Mercedes-Benz" company international marketing strategy`s effectiveness
Інші назви: Оцінка ефективності міжнародної маркетингової стратегії компанії "Mercedes-Benz"
Автори: Beznitska, Daria Oleksandrivna
Безніцька, Дар'я Олександрівна
Ключові слова: strategy
international marketing
effectiveness
automobile market
global economy
sustainable development
greening
graduate work
стратегія
міжнародний маркетинг
ефективність
автомобільний ринок
глобальна економіка
сталий розвиток
озеленення
дипломна робота
Дата публікації: 24-чер-2023
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): In today's conditions, international marketing becomes a necessary condition for the success of companies in foreign markets, as it is orients entrepreneurial needs, requirements and development trends of target markets, allows for the correct orientation of the company's activities, contributes to strengthening the competitiveness of companies and forms the basis for conducting an effective foreign economic policy. In addition, the expansion of globalization processes and the strengthening of competition increased the need to use international marketing tools and introduced unique rules of the game on the world market of transport services, forcing transport companies to respond and adapt to unexpected changes in the market environment faster. Therefore, determining the essence and features of using international marketing in the transport business is a relevant topic of research. Today, the relevance of the use of marketing tools in all industries, spheres of activity and all markets is undeniable. Marketing is engaged in the search for promising sales markets, attracting the interests of a target group, increasing the efficiency of enterprises, strengthening its competitiveness. Marketing in the automotive market is necessary for solving the practical tasks of attracting consumers, increasing sales volumes, forming loyalty to a certain car brand and establishing long-term relationships with clients.
У сучасних умовах міжнародний маркетинг стає необхідною умовою успіху компаній на зовнішніх ринках, оскільки орієнтує підприємницькі потреби, вимоги та тенденції розвитку цільових ринків, дозволяє правильно орієнтувати діяльність компанії, сприяє посиленню конкурентоспроможності компаній і формує основу для проведення ефективної зовнішньоекономічної політики. Крім того, розширення процесів глобалізації та посилення конкуренції збільшили потребу у використанні інструментів міжнародного маркетингу та запровадили унікальні правила гри на світовому ринку транспортних послуг, змушуючи транспортні компанії реагувати та адаптуватися до неочікуваних змін ринкового середовища. швидше. Тому визначення сутності та особливостей використання міжнародного маркетингу в транспортному бізнесі є актуальною темою дослідження. Сьогодні актуальність використання маркетингових інструментів у всіх галузях, сферах діяльності та на всіх ринках є незаперечною. Маркетинг займається пошуком перспективних ринків збуту, залученням інтересів цільової групи, підвищенням ефективності діяльності підприємства, посиленням його конкурентоспроможності. Маркетинг на автомобільному ринку необхідний для вирішення практичних завдань із залучення споживачів, збільшення обсягів продажів, формування лояльності до певної марки автомобіля та встановлення довгострокових відносин з клієнтами.
Опис: The work is published in accordance with the order of the Rector of the NAU dated May 27, 2021 No. 311/od "On the placement of qualification papers of higher education applicants in the university repository". Project leader: Svitlana Mykolaivna Denisenko, associate professor, PhD. Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60384
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безніцька_дипломна_робота.pdfДипломна робота264.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.