Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60485
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скороход, Олег Валентинович | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-17T08:06:46Z | - |
dc.date.available | 2023-07-17T08:06:46Z | - |
dc.date.issued | 2021-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60485 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. | uk_UA |
dc.description.abstract | З найдавніших часів, було відомо, те, що малі добавки волокна значно збільшують міцність і в'язкість крихких матеріалів. Один зі найстародавніших описів виготовлення композиційного матеріалу приводиться в Старому Заповіті: за часів єгипетського рабства євреї додавали солому в цеглу, щоб вони були міцніші і не розтріскувалися при сушці на спекотному сонці. Пройшовши через століття композиційні матеріали створили прорив у сучасному ракетобудуванні, завдяки своїм властивостям, таким як: низька маса, підвищена жорсткість і міцність, вища надійність у порівнянні з металевими сплавами. Зростання застосування композитів в авіації переважно відбувається за рахунок розширення обсягу їх використання у відкритих частинах планера: хвостовому оперенні, крилі, фюзеляжі. Для вертольотів важливим напрямком є використання композитів для приводних валів і лопат головного і хвостового гвинта. Останнім часом, у зв'язку з поступовим накопиченням експериментальних даних про експлуатаційні властивості композитів, а також досвіду, у розробці та експлуатації різноманітних конструкцій, призвели до того, що у великій кількості літаків цивільної та військової авіації, а також вертольотів використовуються деталі та вузли, виконані із композиційних матеріалів. Наприклад, стінки лонжерона, панелі фіксовані задні, інтерцептори, елерони внутрішній і зовнішній, законцювання кіля, керма напрямки та висоти, облицювання вантажного відсіку, заліз крила, обтічник системи випуску закрилків, обшивки крила, стрінгери, обшивка гондоли [3]. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | обшивка | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | композиційні матеріали | uk_UA |
dc.subject | процес | uk_UA |
dc.title | Удосконалення технологічного процесу відновлення обшивки із композиційних матеріалів сучасних літальних апаратів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Скороход_original_14072023_083716.pdf | Кваліфікаційна робота | 1.95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.