Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Андрій Михайлович-
dc.date.accessioned2023-07-17T09:56:38Z-
dc.date.available2023-07-17T09:56:38Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60486-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractВантажні літаки спеціально створюються для транспортування вантажів, найчастіше для потреб військово-транспортної авіації. Нині вони широко використовуються у комерційній вантажній авіації. Збільшений перетин фюзеляжу забезпечує високу вантажомісткість; конструкція шасі дозволяє використовувати широкий спектр аеродромів, у тому числі грунтових; вантажні люки в носовій частині фюзеляжу та в хвостовій забезпечують максимальну величину вантажного отвору та зручність вантажних операцій; високо розташоване крило дає можливість зменшити навантажувальну висоту і використовувати вантажні рампи для навантаження та вивантаження накатом. Такі повітряні судна отримали назву рампові літаки. Вони мають найкращі технічні характеристики для вантажних перевезень. Вантажні літаки, створені з урахуванням пасажирських, або одночасно будуються у вантажному варіанті, або переобладнуються компаніями-виробниками з пасажирських. Такі літаки мають вантажопідйомність до 100 т та обсяг вантажного приміщення до 600 . Їх експлуатація є найбільш економічною, оскільки за всіма основними елементами конструкції, за запасними частинами та технологією обслуговування вони відповідають пасажирським літакам, що випускаються у великих кількостях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтурбогвинтовий двигунuk_UA
dc.subjectнапругаuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectелектричний струмuk_UA
dc.titleДослідження методів діагностики технічного стану джерел живлення електричного струму турбогвинтового двигуна транспортного літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_КИРИЧЕНКО_А.М_original_14072023_083712.pdfКваліфікаційна робота1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.