Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60642
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимчук, Каріна Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-08-21T07:24:21Z-
dc.date.available2023-08-21T07:24:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКовальчук А.А. Cоціальна робота з підлітками, які схильні до зловживання алкоголем. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Соціальна робота». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 60 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60642-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри соціальних технологій Прожога Ірина Валентинівнаuk_UA
dc.description.abstractСучасне освітнє середовище є важливим фактором реабілітації, адаптації та інтеграції дітей-інвалідів у сучасний соціум. Діти-інваліди можуть користуватися послугами освіти у різних формах (навчання вдома, у спеціальному, корекційному закладі та загальноосвітньому закладі).Спеціалізовані дитячі установи неспроможні замінити інші соціальні інститути: сім'ю, соціальне оточення. В цих установах діти ізольовані від здорових однолітків, а спілкуючись тільки у своєму середовищі, вони не отримують необхідного досвіду взаємодії, що призводить до надалі суттєвих труднощів у соціальній сфері. Для емпіричного дослідження проблеми соціальної реабілітації та інтеграції в суспільство дітей-інвалідів проведено діагностику для дітей початкової школи на базі Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи №16, які навчаються на інклюзивній формі навчання за 5 методиками. На основі результатів експериментального вивчення вдалося виявити певні особливості в соціум дітей-інвалідів молодшого шкільного віку: відчувають труднощі комунікації, відчувають дискомфорт у колективі однолітків; дітям даної вікової групи властивою є низька самооцінка; міжособистісне спілкування для таких дітей є не досить важливим; часто мають близький емоційний контакт тільки з одним або двома однокласниками. Доведено, що при плануванні будь-якої роботи з дітьми-інвалідами варто дотримуватися певних принципів: застосування індивідуального підходу, формування внутрішнього спонукання до взаємодії, уважного, доброзичливого ставлення до дитини-інваліда, співробітництва та взаємодії суб'єктів надання даного виду допомоги на основі діалогу, формування соціального середовища, в якому знаходиться дитина тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectінвалідністьuk_UA
dc.subjectдіти з інвалідністюuk_UA
dc.subjectметоди та засоби соціальної реабілітаціїuk_UA
dc.subjectрекомендації щодо соціальної реабілітації та інтеграції дітей-інвалідівuk_UA
dc.titleСоціальна реабілітація та інтеграція дітей-інвалідівuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2023_231_Тимчук.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.