Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAl-Rubaye, Hussein A. A-
dc.contributor.authorАль-Рубайє, Хуссейн А. А.-
dc.date.accessioned2023-08-29T12:39:07Z-
dc.date.available2023-08-29T12:39:07Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60719-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractFor actuating aircraft control system and motor, and other systems and units for aircraft use various forms of energy with considerable power consumer. Depending on the type of energy used are hydraulic, gas and electric. Each grid has specific properties and has certain advantages. On modern airplanes is important hydraulic system, the rapid development and a sharp increase in capacity that is due to the extensive use of hydraulic actuators control surfaces. The hydraulic system provides aircraft management systems and mechanisms that determine the safety of the flight. Reliability, survivability and durability achieved perfection hydraulic design units, multiple redundancy, as a source of energy and hydraulic drives, automation control, monitoring and operation information of the crew. The use of hydraulic actuators on the aircraft due to the relatively small weight and size, great speed and low inertia of the actuator (unlike electric motors). Weight and dimensions of the hydraulic unit is approximately 10-20 percent of the weight and dimensions of the electrical machine of this appointment and the same capacity. Hydraulic systems can develop a significant effort for a large speed, provide a simple fixation of the intermediate positions of the actuators. Hydraulic systems are used to control the stabilizer and rudder, for cleaning and landing gear, landing mechanization and other consumers. The disadvantages of the hydraulic system may include a relatively small mass units, pipelines, and the working fluid, the dependence of the units on the ambient temperature. Damage to components and piping associated with the loss of integrity can result in the release of fluid from the hydraulic system, which will lead to failure hydro system.uk_UA
dc.description.abstractДля приведення в дію системи управління літаком і двигуном, а також інших систем і агрегатів літака використовують різні види енергії зі значним енергоспоживанням. Залежно від виду використовуваної енергії бувають гідравлічні, газові та електричні. Кожна сітка має певні властивості та має певні переваги. На сучасних літаках важливе значення має гідравлічна система, швидкий розвиток і різке збільшення потужності якої пов'язано з широким використанням гідроприводів рулів. Гідравлічна система забезпечує управління літаком системами і механізмами, що визначають безпеку польоту. Надійність, живучість і довговічність досягаються досконалістю конструкції гідравлічних агрегатів, множинним резервуванням, як джерела енергії і гідроприводів, засобами автоматизації управління, контролю та оперативної інформації екіпажу. Застосування гідроприводів на літальних апаратах обумовлено відносно невеликою масою і габаритами, великою швидкістю і малою інерційністю приводу (на відміну від електродвигунів). Маса і розміри гідроагрегату становлять приблизно 10-20 відсотків маси і розмірів електричної машини даного призначення і такої ж потужності. Гідравлічні системи можуть розвивати значне зусилля для великої швидкості, забезпечують просту фіксацію проміжних положень приводів. Гідравлічні системи використовуються для керування стабілізатором і кермом напряму, для очищення і шасі, засобів механізації десантування та інших споживачів. До недоліків гідросистеми можна віднести порівняно невелику масу агрегатів, трубопроводів і робочої рідини, залежність агрегатів від температури навколишнього середовища. Пошкодження компонентів і трубопроводів, пов'язане з втратою цілісності, може призвести до викиду рідини з гідравлічної системи, що призведе до виходу з ладу гідросистеми.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectqualification workuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjecthydraulic systemuk_UA
dc.subjectsystem operationaluk_UA
dc.subjectreliability maintaining"uk_UA
dc.subjectreliability maintaininguk_UA
dc.titleMethods and means of the aircraft maximum take-off mass of 20-25 tons hydraulic system operational reliability maintaining"uk_UA
dc.title.alternativeМетоди та засоби підтримання експлуатаційної надійності гідравлічної системи повітряного судна злітною масою 20-25 тонuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Master_Hussein_Ali_A_-_2021-12-04_original_14072023_083529.pdfКваліфікаційна робота2.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.