Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61003
Название: Навчально-методичний комплекс професійно-маркетингової практики
Другие названия: Educational and methodological complex of professional marketing practice
Авторы: Салькова, Ірина Юріївна
Salkova, Iryna
Ороховська, Людмила Анатоліївна
Orokhovska, Liudmyla
Ключевые слова: маркетинг
практика
професійна практика
професійно-маркетингова практика
marketing
practice
professional practice
professional marketing practice
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Професійно-маркетингова практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної магістерської роботи. Професійно-маркетингова практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Маркетинг».
Professional marketing practice is a necessary component of the educational process and is aimed at the practical application of theoretical knowledge acquired by students of higher education in the process of study, as well as the search and analysis of scientific and technical information necessary for the performance of a qualifying master's thesis. Professional marketing practice is a mandatory educational component of the training of students of the second (master's) level of higher education in the specialty 075 "Marketing" of the educational and professional program (OPP) "Marketing".
Описание: Метою професійно-маркетингової практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань та розвиток практичних навичок з навчальних дисциплін в галузі маркетингу, ознайомлення із законодавчою та нормативною базою з питань маркетингової діяльності підприємств, організації і проведення маркетингової діяльності підприємствами на національному та міжнародному ринку. The purpose of professional marketing practice is to consolidate and deepen theoretical knowledge and develop practical skills from educational disciplines in the field of marketing, familiarization with the legislative and regulatory framework on marketing activities of enterprises, organization and implementation of marketing activities by enterprises on the national and international market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61003
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РП_Професійно-маркетингова практика.pdfробоча програма752.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.