Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61105
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКосміна, Дарина Ростиславівна-
dc.date.accessioned2023-10-10T13:52:23Z-
dc.date.available2023-10-10T13:52:23Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61105-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: к.т.н., доцент Борковська Любов Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractМета: Розробити методику визначення ризиків повітряних суден з існуючими та можливими перешкодами на приаеродромних територіях аеродромів. Об’єкт: Технологічні процеси кінцевого етапу заходу на посадку та зльоту повітряних суден на приаеродромних територіях аеродрому. Предмет: Методика визначення ризиків зіткнення/небезпечного зближення повітряного судна з перешкодами в зоні при аеродромних території аеродромів цивільної авіації. На сьогоднішній день, розвиток інфраструктури міст приводить до зведення нових житлових та інших багатоповерхових будівель соціального призначення в межах приаеродромних територій аеродромів цивільної авіації. Висока вартість сучасної житлової або комерційної площі в великих містах вимагає зведення будівельних споруд з кількістю поверхів від 20 і більше, відносна висота яких сягає більше 60 метрів. Забудова є позитивним безупинним процесом розвитку інфраструктури міста, в результаті чого створюються робочі місця, збільшується прибуток малого та середнього бізнесу, поповнюється фінансовий бюджет міста та країни в цілому. Зведення нових висотних будівельних конструкцій на приаеродромних територіях аеродромів може створювати або збільшувати ризик зіткнення з ними з боку повітряних суден (ПС), які здійснюють операції в зоні приаеродромної території аеродрому, що знаходиться в межах міста. Наприклад, на сьогоднішній день, план забудови міста Києва передбачає зведення близько 600 нових об’єктів, значна кількість яких, може створювати ризик зіткнення для повітряних суден , що здійснюють операції на аеродромах «Київ» (Жуляни), Київ «Антонов-1», Київ «Антонов-2», ДМА «Бориспіль». Таким чином, виникає проблема схвалення забудови певних ділянок місцевості на приаеродромній території аеродрому, якщо висота будівельних споруд буде така, що дозволить класифікувати їх, як «висотні перешкоді», що створюють певний ризик зіткнення/небезпечного зближення з ними ПС.uk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectелектропостачанняuk_UA
dc.subjectтрансформаторuk_UA
dc.subjectсистема освітленняuk_UA
dc.subjectлогіко-ймовірнісна модельuk_UA
dc.subjectсвітлоогородженняuk_UA
dc.subjectрозрахунок ризиківuk_UA
dc.titleМетодика визначення ризиків щодо безпеки польотів на приаеродромних територіях аеродромуuk_UA
Располагается в коллекциях:АКФ Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютеризованих електротехнічних систем та технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8АКФ_2021_141_Косміна Д.Р. (1).pdf1.42 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.