Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61195
Назва: Управління ефективністю діяльності авіаційного підприємства за допомогою маркетингових комунікацій (на прикладі ДП «Антонов»)
Інші назви: Management of efficiency of activity of the aviation enterprise by means of marketing communications (on an example of SE "Antonov")
Автори: Калініченко, Анастасія
Kalinichenko, Anastasiia
Ключові слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
маркетингові комунікації
інтегровані маркетингові комунікації
graduate work
qualifying work
marketing communications
integrated marketing communications
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В умовах зростання конкуренції та необхідності підприємств адаптувати свою діяльність до швидкозмінних умов одним із ключових факторів ефективної діяльності сучасних підприємств на внутрішньому та міжнародному ринках стає здатність стратегічно правильно організувати комплекс маркетингових комунікацій. Для авіаційних підприємств ця здатність стає особливо важливою. Поняття маркетингових комунікацій широко досліджували такі зарубіжні та вітчизняні вчені: Ф. Котлер, К. Келлер, О. Зозульов , Т. Діброва, Ф. Євдокимов, В. Гавва. Окрім того особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій та специфіку маркетингових комунікацій авіаційних підприємств досліджували: І. Башинська, О. Зозульов, А. Войчак, С. Броадбент, Т. Примак.
In conditions of increased competition and the need for enterprises to adapt their activities to rapidly changing conditions is one of the key factors of effective activity the ability of modern enterprises in the domestic and international markets strategically correctly organize a complex of marketing communications. For aviation enterprises, this ability becomes especially important. The concept of marketing communications was widely researched by such foreign and domestic scientists: F. Kotler, K. Keller, O. Zozulyov, T. Dibrova, F. Yevdokimov, V. Havva. In addition, the peculiarities of the formation of integrated marketing communications and the specifics of marketing communications of aviation enterprises researched by: I. Bashynska, O. Zozulyov, A. Vojchak, S. Broadbent, T. Prymak.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.е.н., професор Наталія КАСЬЯНОВА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61195
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_125_КалініченкоАВ.pdfКваліфікаційна робота4.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.