Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61199
Title: Вплив транснаціональних корпорацій на розвиток споживчого ринку
Authors: Пересипкіна, Олена
Keywords: дипломна робота
кваліфікаційна робота
транснаціональна корпорація
транснаціоналізація
глобалізація
прямі іноземні інвестиції
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: В сучасних умовах світогосподарських зв’язків транснаціональні корпорації поряд з підсистемами світової економіки, регіональними угрупуваннями, державами базування та країнами-реципієнтами, є рівноправними учасниками міжнародних економічних відносин. Виступаючи одночасно похідною та провідником глобалізації, вони перетворилися на структуроутворюючі фактори світового розвитку, надають дедалі більшого впливу функціонування світового господарства, конкретних господарюючих суб'єктів, окремі ринки. Сучасна система світу побудована таким чином, що вплив транснаціональних корпорацій на розвиток національних економік та безпеку держав, має позитивні та негативні наслідки.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент КРАВЧУК Наталія
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61199
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_051.4_Пересипкіна_ОМ.pdfКваліфікаційна робота1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.