Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61199
Назва: Вплив транснаціональних корпорацій на розвиток споживчого ринку
Автори: Пересипкіна, Олена
Ключові слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
транснаціональна корпорація
транснаціоналізація
глобалізація
прямі іноземні інвестиції
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах світогосподарських зв’язків транснаціональні корпорації поряд з підсистемами світової економіки, регіональними угрупуваннями, державами базування та країнами-реципієнтами, є рівноправними учасниками міжнародних економічних відносин. Виступаючи одночасно похідною та провідником глобалізації, вони перетворилися на структуроутворюючі фактори світового розвитку, надають дедалі більшого впливу функціонування світового господарства, конкретних господарюючих суб'єктів, окремі ринки. Сучасна система світу побудована таким чином, що вплив транснаціональних корпорацій на розвиток національних економік та безпеку держав, має позитивні та негативні наслідки.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент КРАВЧУК Наталія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61199
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_051.4_Пересипкіна_ОМ.pdfКваліфікаційна робота1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.