Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61210
Title: Оптимізація бізнес-процесів підприємства з використанням CRM-систем
Authors: Бабич, Марина
Keywords: дипломна робота
кваліфікаційна робота
CRM-система
оптимізація
управління
інформаційне забезпечення
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Як і багато інновацій в менеджменті, дуже швидко з'являється безліч нових пропозицій на цю тему, CRM не є винятком. Будь-яка компанія, орієнтована на продаж товарів та послуг, робить акцент на тому, що клієнт завжди є центром їхнього всесвіту, та ставить перед собою завдання задовольнити всі його потреби та бажання. Залучення, розвиток ділових відносин та утримання задоволених лояльних клієнтів, все це стосується CRM. Для досягнення стійкого росту прибутку, як правило, компанії бажано збільшити кількість клієнтів, збільшити прибуток від наявних клієнтів і збільшити тривалість робочих відносин клієнтів з компанією (або брендом).
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент Наталія ПОПИК
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61210
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_051_БабичМО.pdfКваліфікаційна робота2.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.