Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61227
Назва: Концептуальний підхід до визначення статусу студента-спортсмена у непрофільних ЗВО
Автори: Ракитіна, Т.І.
В'яла, О.М.
Захарчук, І.Р.
Янішевський, Ю.В.
Ключові слова: концептуальний підхід
студент-спортсмен
непрофільний ЗВО
фізичне виховання
студентський спорт
статус спортсмена
Дата публікації: 16-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ракитіна Т.І., В'яла О.М., Захарчук І.Р., Янішевський Ю.В. Концептуальний підхід до визначення статусу студента-спортсмена у непрофільних ЗВО // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVІІІ Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - С. 55 - 56.
Короткий огляд (реферат): Перспективи розвитку фізичного виховання студентів та спортивно-масової роботи у ЗВО залежать від об’єктивних базових чинників та передумов, які безпосередньо впливають (обмежують або оптимізують) кількісні та якісні характеристики праці. Залежно від пріоритетів конкретного ЗВО і визначених завдань кожен з цих факторів набуває свій сенс, певну оптику, вибір засобів і методів досягнення результату. Треба зазначити, що деякі з цих аспектів мають перманентний характер, деякі ситуаційний (короткостроковий) вплив. Також треба зауважити, що більшість із зазначених факторів взаємопов’язані і на різних станах спортивної діяльності чинять латентний вплив один на одного (і на прогнозований результат). Слід додати, що загалом всі ці фактори зводяться до двох позицій – створення умов для тренування та створення довгострокової мотивації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61227
Розташовується у зібраннях:XVIIІ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуальний підхід до визначення статусу.pdf466.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.