Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61257
Назва: Особливості темпераменту й індивідуального стилю діяльності студентів вищих закладів освіти
Автори: Буліч, Валерія Олександрівна
Демченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: індивідуальний стиль діяльності
темперамент
стиль діяльності
студент ЗВО
Дата публікації: 4-кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Буліч В.О., Демченко Н.І. Особливості темпераменту й індивідуального стилю діяльності студентів вищих закладів освіти // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.289-292
Короткий огляд (реферат): В сучасному світі, якій дуже швидко змінюється, як ніколи, набуває значення прагнення кожної людини до особистісного саморозвитку, що стає запорукою кращої психологічної адаптації, сприяє розвитку критичного мислення, забезпечує адекватність сприймання навколишньої дійсності в невизначених швидкоплинних реаліях сьогодення. За останніми статистичними даними, в Україні понад 70% людей мають вищу освіту. Тому, на наш погляд, актуальним є дослідження психологічних особливостей студентів, які впливають на навчання, різних стилів їхнього навчання та виділення більш успішних з них, тобто, – встановлення взаємозв’язку особливостей темпераменту та індивідуального стилю діяльності студентів вищих закладів освіти.
Опис: 1. Загальна психологія, О.П.Хохліна, І.В. Кущенко, С.Л.Горбенко. – К.: НАВС, 2014. – 168 с. 2. Козубовська І. В. Психологічні засади організації навчально- виховного процесу у вищій школі: методичні рекомендації. / І. Козубовська, Д. Данко : Ужгород 2020. – 34 с. 3. Диференційна психологія: підручник /За загальною редакцією академіка С.Д. Максименка. – К.: Видавницький Дім «Слово», 2013. – 496 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61257
Розташовується у зібраннях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БУЛІЧ_289-292.pdf696.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.