Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61355
Название: Роль копінг-статегій у подоланні стресу у студентів під час навчання
Авторы: Римарчук, Аліна Олександрівна
Ключевые слова: копінг-стратегії
стрес
студенти
стресові ситуації
Дата публикации: 4-апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Римарчук А.О. Роль копінг-стратегій у подоланні стресу у студентів під час навчання // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.338-340
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження полягає у встановленні взаємозв’язку між різними видами копінг-стратегій та стресом серед студентів. Адже застосування адаптивних копінг-стратегій може сприяти покращенню якості життя у юнацькому віці, пошуку нових ресурсів для психологічної підтримки студентів та вказати на нові напрями дослідницької діяльності.
Описание: 1. Карамушка Л. М., Снігур Ю. С. Копінг-стратегії: сутність, підходи до класифікації, значення для психологічного здоров’я особистості та організації. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені ГС Костюка НАПН України, 2020, 55.1: 23-30. 2. Липчанський В. О., Бобочка Т. В. Психологічна профілактика стресів в студентському середовищі. 2016. С. 26-27. 3. Степаненко Л. В. Копінг-стратегії та психологічний захист як механізми саморегуляції особистості. Теорія та практика сучасної психології. 2017. 234 c. 4. Хаустова О.О. Психосоматичні маски тривоги. Український медичний часопис. 2019. №4.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61355
Располагается в коллекциях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РИМАРЧУК_338-340.pdf692.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.