Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВороніна, Єлизавета Сергіївна-
dc.contributor.authorVoronina, Elizaveta Serhiivna-
dc.date.accessioned2023-11-27T06:30:37Z-
dc.date.available2023-11-27T06:30:37Z-
dc.date.issued2023-09-25-
dc.identifier.citationВороніна Є.С. Навчання в бізнес-іграх // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.24-26.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61501-
dc.description1. Kirk St. Amant. Learning through Business Games. Multimedia communications—Encyclopedias I. / Pagani, Margherita. 1971. p. 532-537. 2. Yury Khrushchev. Business Games in Training Engineering. / XV International Conference "Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations”, LKTI 2015, 9-11 November 2015. / Procedia - Social and Behavioral Sciences 206 ( 2015 ) P.267–271. 3. Сіромля .С.Г., Сіромля Д.С. Гейміфікація в області бізнес-симуляцій малих підприємств. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : / Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 25-26 березня 2021 р.Одеса, Видавництво ОНАХТ, 2021. 98 с.uk_UA
dc.description.abstractРозглядаються підходи підвищення кваліфікації фахівців шляхом використання бізнес-ігор. Ділова гра дозволяє отримати теоретичні та практичні навички, застосовувати набуті вміння для вирішування проблеми, що виникають у професійній діяльності. Розвиток цифрових інформаційних технологій зробив доступними розробку програмних засобів для розвитку навчання. Розглянуті технологічні аспекти розробки бізнес-ігор для підвищення ефективності процесу навчання.uk_UA
dc.description.abstractApproaches to improving the qualifications of specialists through the use of business games are considered. The business game allows you to acquire theoretical and practical skills, to apply the acquired skills to solve problems that arise in professional activity. The development of digital information technologies has made the development of software tools available for the development of learning. The technological aspects of developing business games to increase the effectiveness of the learning process are considered.uk_UA
dc.description.sponsorshipНауковий керівник – Мелешко А.М., к.т.н., доц., професор кафедри КММТuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбізнес-ігриuk_UA
dc.subjectділові ігриuk_UA
dc.subjectцифрові ігриuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectкомп’ютерне моделюванняuk_UA
dc.subjectтехнічний інтерфейсuk_UA
dc.subjectbusiness gamesuk_UA
dc.subjectdigital gamesuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectcomputer simulationuk_UA
dc.subjecttechnical interface.uk_UA
dc.titleНавчання в бізнес-іграхuk_UA
dc.title.alternativeLearning in Business Gamesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc37.091.33-027.22: [796:33] (043.2)uk_UA
Розташовується у зібраннях:ХІІІ міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ 2022 Вороніна Є.С. (1).pdfТези доповіді393.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.