Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61501
Название: Навчання в бізнес-іграх
Другие названия: Learning in Business Games
Авторы: Вороніна, Єлизавета Сергіївна
Voronina, Elizaveta Serhiivna
Ключевые слова: бізнес-ігри
ділові ігри
цифрові ігри
інтерактивне навчання
комп’ютерне моделювання
технічний інтерфейс
business games
digital games
interactive learning
computer simulation
technical interface.
Дата публикации: 25-сен-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Вороніна Є.С. Навчання в бізнес-іграх // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.24-26.
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються підходи підвищення кваліфікації фахівців шляхом використання бізнес-ігор. Ділова гра дозволяє отримати теоретичні та практичні навички, застосовувати набуті вміння для вирішування проблеми, що виникають у професійній діяльності. Розвиток цифрових інформаційних технологій зробив доступними розробку програмних засобів для розвитку навчання. Розглянуті технологічні аспекти розробки бізнес-ігор для підвищення ефективності процесу навчання.
Approaches to improving the qualifications of specialists through the use of business games are considered. The business game allows you to acquire theoretical and practical skills, to apply the acquired skills to solve problems that arise in professional activity. The development of digital information technologies has made the development of software tools available for the development of learning. The technological aspects of developing business games to increase the effectiveness of the learning process are considered.
Описание: 1. Kirk St. Amant. Learning through Business Games. Multimedia communications—Encyclopedias I. / Pagani, Margherita. 1971. p. 532-537. 2. Yury Khrushchev. Business Games in Training Engineering. / XV International Conference "Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations”, LKTI 2015, 9-11 November 2015. / Procedia - Social and Behavioral Sciences 206 ( 2015 ) P.267–271. 3. Сіромля .С.Г., Сіромля Д.С. Гейміфікація в області бізнес-симуляцій малих підприємств. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : / Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 25-26 березня 2021 р.Одеса, Видавництво ОНАХТ, 2021. 98 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61501
Располагается в коллекциях:ХІІІ міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ММТ 2022 Вороніна Є.С. (1).pdfТези доповіді393.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.