Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61512
Назва: Features of the reform transport and logistics complex of Ukraine in the conditions of European integration
Інші назви: Особливості реформування транспортно-логістичного комплексу України в умовах євроінтеграції
Автори: Kyrylenko, Oksana
Кириленко, Оксана Миколаївна
Razumova, Kateryna
Разумова, Катерина Миколаївна
Novak, Valentyna
Новак, Валентина Олексіївна
Ключові слова: european integration
євроінтеграція
transport
транспорт
transport and logistics connections
транспортно -логістичні зв'язки
strategy
стратегія
National Transport Strategy of Ukraine
Національна транспортна стратегія України
infrastructure
інфраструктура
Дата публікації: 7-гру-2021
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Kyrylenko О., Razumova К., Novak V., Features of the reform transport and logistics complex of Ukraine in the conditions of European integration // Management and administration in the conditions of response to national security hybrid threats: Materials of the II International Scientific and Practical Conference - Kyiv, december 7, 2021: collection of scientific papers / Ministry of Education and Science of Ukraine, State University of Infrastructure and Technologies. – К.: SUIT, 2021. С. 337-340.
Короткий огляд (реферат): An aspiration of Ukraine to become a member of the EU requires significant work on the adaptation of transport legislation to European requirements. In the field of transport, the EU White Paper is an important document that defines the main priorities for the development of transport infrastructure. This document estimates the cost of infrastructure development in the EU for 2010 - 2030 at 1.5 trillion euro’s (Official site of the Delegation of Ukraine to the European Union, 2017). It is justified that the lack of funds for the modernization and development of transport infrastructure can be compensated by introducing the principles of "polluter pays" and "user pays", along with special attention to the most vulnerable members of society; providing guarantees for loans and working capital for infrastructure development; involvement of the private sector, international institutions and other international partners, including through partnerships with stakeholders and the principle of accountability based on clear rules and functions.
Прагнення України стати членом ЄС вимагає значної роботи з адаптації транспортного законодавства до європейських вимог. У сфері транспорту важливим документом, який визначає основні пріоритети розвитку транспортної інфраструктури, є Біла книга ЄС. У цьому документі вартість розвитку інфраструктури в ЄС на 2010-2030 роки оцінюється в 1,5 трлн євро (Офіційний сайт Представництва України в Європейському Союзі, 2017). Обґрунтовано, що дефіцит коштів на модернізацію та розвиток транспортної інфраструктури можна компенсувати запровадженням принципів «платить забруднювач» і «платить користувач», приділяючи особливу увагу найбільш вразливим верствам суспільства; надання гарантій за кредитами та обіговими коштами на розвиток інфраструктури; залучення приватного сектору, міжнародних інституцій та інших міжнародних партнерів, у тому числі через партнерство із зацікавленими сторонами та принцип підзвітності на основі чітких правил і функцій.
Опис: 1. Kyrylenko, O., Razumova, E., Ihnatiuk, V., & Novak V. (2018). Strategic areas of development the railway industry in the conditions of eurointegration processes. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. Харків: ХУБС, Т.2. № 25. 332-340. 2. Kyrylenko, O., Novak, V., Razumova E., & Mostenska, T. (2020). Aviation transport development trends in Ukraine. Economy. Finances. Right. №11/2, 46-52. 3. Novak V., Marchenko V., & Perederii V. (2016). Scientific basis of management of transport companies interaction. Airtransport. № 1(11). 31-36. 4. Ministry of Infrastructure of Ukraine. Retrieved from:: https://mtu.gov.ua. 5. Ministry of Finance of Ukraine. (2021). Retrieved May 6, 2021, from: https://mof.gov.ua/uk/ebrr.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61512
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб ДУІТ 2021_337-339.pdfтези3.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.